Ik ben op zoek naar een boek waar niets in staat, geen lijntjes,... Waar je alle bladen zelf kan volschrijven en dergelijke. Iemand een idee? (het zo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K
Ivana
9 jaar geleden
Soms hebben ze die bij de Action. In harde kaft met bloemetjes o.i.d. aan de buitenkant.
dudemeister
9 jaar geleden
tjek Moleskine eens, hele mooie boekjes in alle maten http://www.moleskine.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
te koop bij elke winkel in kunst artikelen
het is een soort ontwerp schetsboek

Antwoorden (6)

In boekhandels die (ook) een tweedehands afdeling hebben liggen die vaak te koop. Ook in die goedkope boekwinkels.
En als je het daar niet kunt vinden zou je ook blanco multomappapier / tekenpapier kunnen gebruiken. Dan kan je het boek bovendien net zo dik maken als je zelf wilt.

Toegevoegd na 11 minuten:
Tip: als je googlet op 'Dummyboek' krijg je ook een boel sites waar je er een kan kopen.
Maar ik weet bijvoorbeeld zeker dat Boekenvoordeel ze heeft.
Amadea
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Onterechte min... + !
Die zijn er wel. Schetsboeken met een harde kaft. Blanco pagina's en ze zijn in diverse formaten te krijgen: http://store.moleskine.com/nl/schetsboek-large-zwart-harde-kaft-blanco.html#21=18&22=32&23=425&24=41

Je kan ze kopen bij een kantoorboekhandel.
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Waarom krijg ik nu een - dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik geef je een + hoor.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
:-D Oh gelukkig maar! Maar zonder dollen bedankt.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Dit was idd ook een onterechte min.
Gelukkig is 'ie inmiddels gecorrigeerd !
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Maar jouw antwoord is het beste ;-) En jij krijgt niet eens een plus :-O
Bij deze dus...
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Haha...
Thanks !
Dat worden Blanco boeken genoemd.

Die zijn o.a. hier te bestellen: http://www.pro-book.eu/cgi-bin/v14/view.pl?db=website&view_records=1&ww=1&ID=2111&gclid=CMDfocjjl78CFQb3wgod5rEAnw

Maak uw eigen blanco boek. De versie van Sheridan Simove (‘What Every Man Thinks About Apart From Sex) is het perfecte voorbeeld van een leeg boek. Ontwerp de voorkant van uw boek en zij vullen het met lege pagina's.
Plaatje bij antwoord
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Das supergoed! En kan je op die site ook je eigen boek maken? Want dat is eig echt wat ik zoek! Dat ik de kaft kan personaliseren en dat de bladen in het boek wel nog leeg zijn.. :)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Ja, dat is precies wat daar kan. :-)
Zulke boeken met lege bladen zonder lijntjes heb ik bij de Witte Boekhandel gezien. Ik weet echter niet of ze ze nu nog hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de boekenvoordeel verkopen ze dummies in alle maten (A6, A5, A4 ) maar als je echt een mooie van goede kwaliteit wilt kun je zoeken naar Paperblancs. Mooie print maar zijn wel zeer prijzig. Kun je kopen bij o.a. de Rozemarijn (kruidenier) en de Bijenkorf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dummy
Een blanco versie van het drukwerk zoals het na afwerking eruitziet. Dit wordt vaak aangeboden om te kunnen laten zien hoe groot en wat voor uitstraling het afgewerkte drukwerk gaat krijgen. Door de kosten van de dummy wordt dit alleen gedaan bij de wat duurdere klussen om de klant een goed idee te geven hoe alles eruit gaat zien.
Dus wil je een echt origineel leeg boek met een omslag dat is vormgegeven zou ik bij een drukkerij langs gaan.
Voor een leeg gebonden en ingenaaid boek met blanco kaft kijk dan op