Wat is de beste plek/site/manier om antiek te verkopen?

Gaat in dit geval om een kast van 200 jaar oud van een marktwaarde van een paar duizend euro.
Marktplaats al geprobeerd, maar denk niet dat dit de juiste doelgroep heeft.
Een antiquair is een optie, maar we proberen meer te krijgen dan zijn 'inkooprijs'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

ga bij diverse antiquairs langs.
Marktplaats is voor deze spullen zeker niet de aangewezen plaats.

Toegevoegd na 1 minuut:
er zijn ook veel internetsites met plaatjes/prijzen
kijk even hier:
http://www.antieksite.nl/c-63887/antieke-kasten/?gclid=CPXr5ZeBmqcCFVY33godjT7fbQ

Toegevoegd na 2 minuten:
en hier een hele rits:
http://www.google.nl/search?q=antieke+kast+verkopen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In sommige steden zijn er veilinghuizen met op bepaalde dagen antiekveilingen. Dat lijkt me een betrouwbare manier om je kast te verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel je er niet te veel van voor, want het valt tegen, wij hebben een soort gelijke kast, en nog andere kasten bijv. een franse jachtkast met veel gedraaide poten en spijlen echt heel uniek en was erg duur 20 jaar geleden, maar wij kunnen ze aan de straatstenen niet kwijt, ja voor hooguit 50 tot 100 euro, daarom staan ze nu al jaren in de opslag, te wachten op betere tijden. Op markplaats worden er tientallen aangeboden tegen de prijs van openhaardhout.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tsja.. marktplaats. Dat is ook niet de juiste plek voor zoiets.... (hebben wij trouwens al geprobeerd).
Maar bij de antiquair betaal je nog over de 5000 euro voor!
Bron: http://www.vandersteen.info/code/codea003.htm Ik weet niet wat zijn inkoop is? Minder als de helft ongetwijfeld. Een kwart misschien... maar toch zeker niet 1/10? of zelfs 1/50? Dat zou belachelijk zijn.