Er is sprake van statische belasting als uw werknemers hun handen of armen lang in dezelfde positie houden en daarbij kracht uitoefenen. Dit is bijvoorbeeld het geval bij precisiewerk of snijwerk, maar ook zittend (beeldscherm)werk is vaak statisch. Een langdurige statische belasting kan klachten veroorzaken aan spieren en gewrichten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Statische lading van het ene naar het andere oppervlak.
De schok die je op een droge winterdag voelt als je over een nylon tapijt loopt en daarna de metalen deurknop aanraakt en het knetteren van vonkjes als je kleding uit de droogtrommel haalt.
Bliksem.

Veel elektronische componenten zijn gevoelig voor schade die te wijten is aan statische ontlading.

Resultaat:
* Werkt af en toe niet, 6dagen, 6 weken of 6 maanden na het incident.
* Karakteristieke werking is veranderd.
* Komt goed door een diagnose test heen.
* Veroorzaakt af en toe fouten, meestal door temperatuur verschillen, vibratie of load variaties.
* Komt door alle Bank testen heen en wordt weer in de voorraad opgenomen als een goed bord

Veel mensen denken denken dat statisch geen groot probleem is omdat met minimale statische controle methodes het mogelijk is om de storingsratio op 0,5% te houden.

Maar in beweging blijven is beter.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
[stationaire en rijdende wegafzettingen] op de rijbaan. ...