Definities van gekunsteld zijn: gedwongen / gemaakt / onnatuurlijk / geforceerd
Waarschijnlijk zal het hierbij gaan om een "verzonnen verhaal".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gekunsteld betekent gemaakt, onnatuurlijk. Een gekunsteld verhaal ziet er uit alsof het niet logisch is, alsof iemand het heeft verzonnen en heel slecht heeft verteld of opgeschreven. Een gekunsteld verhaal geloof je ook niet zomaar.