Wat is de meest voorkomende TIKfout?

Dus echt een verkeerde toetsaanslag en daardoor een tikfout.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zijn het alleen maar vrouwen die hier een antwoord geven, kan mij niet voorstellen dat hun typen minder is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
was me nog niet opgevallen..

Het beste antwoord

Als=las
Elek=elek

Toegevoegd na 36 seconden:
Mij god.. dat bedoel ik nou elke =elek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha!! dat is een + waard!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoe dom kun je zijn zeg;-( Ik doe dat altijd fout dus ( bloos)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is niet dom hoor, maar het is een typ gewoonte ,je vingers gaan de andere kant op dan je hersenen willen hihii

Andere antwoorden (12)

Bij mij gebeurt het vaak in een chat.
Met het woord "hier"
Ik type dan vaak de letter o inplaats van de i.
En voel me weer eens voor schut staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-) +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dan maar nooit typt: ik wou dat je hier was;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gnegne..
Lijkt mij iedere letter op het toetsenbord rond de E, deze wordt namelijk het vaakst gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij vaak het woord niet, typ ik neit.

Toegevoegd na 5 minuten:
Oh ja, het woord nieuws typ ik ook altijd verkeerd. Nl. neiuws.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij is dat moeder (meoder) en proppen (porppen). Gaat altijd verkeerd.

Hahaha, ik zie dat het meer voorkomt:

http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1R2RNWZ_nl&q=porppen&meta=&aq=f&oq=
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik schrijf per ongeluk weleens in een mailtje tot zoens in plaats van tot ziens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit moment geldt voor mij; 2010 in een volledige datum. Dan tik ik bijvoorbeeld 29-01-01, die 10 wil niet omdat ik jaren gewend ben een 0. op het eind te typen ipv eerst die 1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij duikt de w onuitgenodigd steeds op , en de y heeft daat ook een handje van.
Rieneke1
14 jaar geleden
Als ik het woord 'huid' wil typen,typ ik standaard eerst 'huis'.Dan moet ik weer backspace om het te verbeteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hte als je het wilt typen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik tik heel vaak per ongeluk de `caps lock`toets in, met als gevolg dat alle verder letters in hoofdletters worden weergegeven.

En dan moet ik weer terug om te herstellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'evr' in plaats van 'ver' "ervschijnen"
porberen in plaats van proberen
En inderdaad 'nieuws' wil ook regelamtig mis gaan.
Zoals nu dus regelmatig niet helemaal je dat is. :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doie (=doei)