door langere periode in betreffende land te verblijven. Het beste leer je echt om het te doen. Anders zou ik zeggen een goede taalcursus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door de taal te gebruiken. Liefst in gesprekken met 'native speakers'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door in het land van de gewenste taal te verblijven. En dan in de niet toeristische plaatsen. Mocht dat te duur zijn dan is een taalcursus een goedkopere optie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door films te kijken van die taal en boeken in die taal te lezen. En bij het lezen van een boek hardop lezen dan sla je het beter op.