Hoe zeg je dat je iemand uitnodigt om bij jouw te komen logeren NAMENS je ouders?

Engelse taal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Het beste antwoord

My parents let you know that you are most welcome to spend some nights at our place.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

On behalf of. To "speak in behalf of a person or entity" is to "speak in their interest, favor, or aid, without explicit deputization, and especially if they are unable to speak for themselves."
to plead in behalf of a cause.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalf of my parents, I invite you to come and stay, of

I invite you on behalf of my parents to come and stay.

Zoiets? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I invite you to stay at mine parents crib in their bedroom
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"On behalf of my parents, I would like to invite you to stay with us."

Eventueel aangevuld met een tijdsaanduiding:
"during your holiday" (tijdens je vakantie)
"next weekend" (volgend weekend)