Wat staat hier: 愛情征服一切

Het is chinees.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
1K
AWM
14 jaar geleden
Missschien wil Visser het wel op zijn rug laten tattoeeren ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jessie, kan je aangeven waarom je hierover advies wilt? ik neem aan dat je niet zomaar onze vertaalkwaliteiten wilt testen ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kwam het op een tattoo site tegen, ik kreeg het niet vertaald bij google , raar genoeg

Antwoorden (6)

Liefde overwint alles.

Toegevoegd na 3 minuten:
Omdat het niet de bedoeling is dat Goede Vraag alleen maar een vertaal website wordt wil ik graag uitleggen hoe je dit kunt aanpakken. Vertaling van Traditioneel Chinees naar Engels kan je doen via Google,

Toegevoegd na 9 minuten:
Bijvoorbeeld via de Windows Vista desktop applicatie voor vertalingen. Of je gebruikt Google translate (zie link).

Natuurlijk kan je ook rechtsreeks naar het nederlands vertalen, maar over het algemeen is Chinees- Engels handiger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier de link :
http://translate.google.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, was die aan het typen, maar heb een wat langzame verbinding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Som ik rol helemaal van mijn stoel. Ik heb nog een stuk tekst wat ik moet vertalen vanuit het spaans, wil je dit ook voor mij doen. chinese ~"" = +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha Lora, om te voorkomen dat we op GV alleen maar vragen krijgen met verzoeken om vertaling, kan je met bijgaande links en uitleg dit nu ook zelf ;o)
Love conquers all...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's volgens mij geen Nederlands ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moest dat dan? Ik had het bijna naar het Swahili vertalld, maar dan was mijn antwoord weer goed voor 9 minnen, dus dat durf ik niet meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee, je hebt gelijk, dat vroeg ze niet. Had je eigenlijk thais of vietnamees moeten doen :lol:
Ik ga er inderdaad altijd van uit dat op een Nederlandse site waar mensen Nederlandse vragen stellen ze ook graag een Nederlands antwoord willen hebben, maar misschien ligt dat wel te veel voor de hand ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom,oh wijze Marleen,wordt er dan op GV zo veel met Engelse teksten gesmeten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat we in het Nederlands natuurlijk wel vaker engelse uitdrukkingen gebruiken. En soms gewoon omdat het zo lekker bekt ; niet alle engelse uitdrukkingen laten zich zo vlot vertalen. Liefde overwint alles klinkt uitstekend, maar iets als 'Krijg een leven' al veel minder.
Love conquers all? Tenminste, dat zegt Google.

Met de vertaalmachine kom ik uit bij Che Guevara is een liefdesshogun kledingservice.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jessie;

Daar staat: "zes blokjes op een rij".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geachte dames en heren, van harte welkom op de site van GV, houd het netjes, beleefd, blijf lachen, en met goede antwoorden kunt u ook nog medailles verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
i love you