Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

betekend dit dat ik mijn geld terug krijg als ik een artikel terugstuur?

RETURN CONSEQUENCES

In case of an effective return, the services received reciprocally are to be guaranteed back and, as the case may be, use drawn by the beneficiary (e.g. functional advantages) is to be released. In case of item deterioration, value compensation might be demanded. This does not apply, if item deterioration only happened during examination -as it usually would happen in the shop. You can avoid value compensation by not using the item as the owner and omitting everything that might affect its value. The duty of restitution shall be fulfilled within 30 days. The period commences for the buyer after returning the item or sending the return request, and it begins for Planet Sports after receiving said item.

Toegevoegd na 1 dag:
DE VERZENDKOSTEN?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
746

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, maar als er schade aan is moet je bijbetalen/krijg je minder terug. Je krijgt je geld dan binnen 30 dagen terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel de verzendkosten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die krijg je meestal niet terug.

Andere antwoorden (1)

Ja maar houd rekening met vage inhoudingen wegen gebruik en ik lees niets over de verzendkosten.
Ik denk dat je die zowel heen als terug, kwijt bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding