Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

goede vraag, het is net als met kindergezichten best moeilijk te omschrijven wat het precies is maar iedereen herkent het direkt.

Ik denk dat een kinderlijk handschrift naar verhouding gelijkmatig is en met de juiste letters (later ontwikkelen veel mensen eigen stijlen, ik schrijf bijv een drukletter s als ik schrijf) MAAR je ziet dat het nog wat bibberig is gechreven.

Ook dat is raar maar volgens mij kun je aan de manier waarop de letters staan zien of iemand snel of langzaam heeft geschreven. Kinderlijk is langzaam geschreven

als je rechtshandig bent en eens met links probeert te schrijven zie je je eigen kinderlijke versie van je handschrift (tot je zoveel hebt geoefend dat je het met links ook vloeiend kunt)

he he, dat is het, het is minder vloeiend!!!
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig om te lezen, dat je al schrijvend, tot een slotconclusie komt +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, lijkt mij goed: +
Annswers
13 jaar geleden
he he, dit is erg grappig geschreven

Andere antwoorden (1)

Een hartje boven de 'i' als een punt. Ook zijn de letters wat groter geschreven en vaak op een schoolgeleerde manier aan elkaar geschreven.

Later ontwikkeld men zijn eigen schrijfstijl, net zoals autorijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding