hoe wordt de aankoop en verkoopprijs van een comtoise vastgesteld?

als je een comtoise (franse klok uit 17/18e eeuw) wilt verkopen krijg je er haast niets meer voor. De handel is al jaren geleden ingestort, volgens antiquairs. Maar sommige antiekzaken verkopen comtoises voor meer dan 1000 euro. dit is niet meer reeël, hoe komt dit?

Antwoorden (1)

De aankoop- en verkoopprijs van een comtoise wordt bepaald door de staat van het uurwerk, de leeftijd, de stijl en de kwaliteit. Daarnaast is de vraag naar comtoises op de markt ook van invloed op de prijs.
Bronnen:
4 maanden geleden