ik zoek een kasteel die waar je naar binnen kunt een klassiek kasteel een met 4 torens enz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
itsme
13 jaar geleden
probeer eens op funda.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@itsme....volgens mij ben je een beetje in een vervelende bui vandaag....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
!

Het beste antwoord

Het Muiderslot staat er al, maar kijk eens op onderstaande kastelensite.

http://www.topkastelen.nl/landen.php?Language=nl

Zelf vond ik het kasteel van Bouillon (Belgie) ook wel een bezoekje waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daarstond zoveel infomatie op

Andere antwoorden (7)

Muiderslot! Die hebt vier toren en je kan er in!
http://www.muiderslot.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kasteel de Haar in Haarzuilens. Dit is eigenlijk een nepperd, maar wel erg mooi!
Slot Heeswijk in Heeswijk-Dinter. Vrij onbekend, maar een prachtig kasteel met alle er op en er aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaag wordt het kasteel 'Ter Laeken' eenmalig opengesteld voor publiek.Het is nog bewoond en de eigenaars geven een rondleiding.Het kasteel bevindt zich te Booischot (tegen Heist-op-den -Berg) in de provincie Antwerpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loevestein is voor mij het prototype van een stoer, onverslaanbaar, Nederlands kasteel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kasteel van/in Jumilhac le Grand. In de Périgord (noord Dorogne) Wordt deels nog bewoond. In de zomermaanden "son et lumière". Een sprookjeskasteel.
Wel ff rijden. ca. 1000 km vanaf Utrecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kasteel Assemburg in heemskerk. kun je nog in slapen ook want het is een jeugdherberg.

Kasteel brederode in Santpoort is een ruïne die open staat voor publiek.