wat heben ze gedaan met alle lijken na de tweede wereldoorlog?

ik bedoel overal ter wereld zullen miljoen lijken hebben gelegen. Hebbene deze mensen almaal begraven? en de massa graven uit de oorlog?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ze zijn niet allemaal tegelijk doodgegaan !

De tweede wereld oorlog heeft ongeveer 6 jaar geduurd, er zijn 72 miljoen mensen slachtoffer geweest,
Dat is een gemiddelde van +-33.000 duizend mensen per dag over de hele wereld

Een deel daarvan is vergast en gecremeerd

Dan zijn er ook inderdaad massa graven tijdens de oorlog aangelegd

Soldaten werden meestal teruggebracht naar het land van herkomst en op een militaire begraafplaats bij gezet

Burgers werden gewoon begraven op de lokale begraafplaatsen

Dus toen de oorlog afgelopen was waren de meeste slachtoffers allang begraven