Hoe maak ik een stamboom in boekvorm?

Met bijna 500 familieleden, is het onmogelijk geworden om een "getekende" stamboom te printen, dus probeer ik het in boekvorm (de "vertelllende" versie). Op My Heritage print hij de stamboom echter vanaf de jongste telg en eindigt bij de oudste. Aparte notities bij een persoon worden genoemd in een aparte pagina "notes". Kan dit niet anders? Of toch maar zelf doen? Ik heb de hele familie opgeslagen in een GedCom bestand.

8 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien kun je importeren in aldfaer ( http://aldfaer.net/sitemap/index.php ) en van daaruit iets printen.

Antwoorden (1)

Maak misschien aparte blaadjes veer elk familielid.
De blaadjes moeten niet groot zijn .
Plak op elk blaadje een foto van je familielid en schrijf hun geboortedatum en eventueel sterftedatum er op .
leg de blaadjes dan goed als je de stamboom wil zien .
zo heb ik het met mijn familie gedaan.