shakespeare zegt hier over; ook al zou een roos anders heten, dan zou het nog steeds een mooie heerlijk geurende bloem zijn, dus wat zegt een naam nu helemaal.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus

Andere antwoorden (5)

is een van de uitspraken van shakespeare

Toegevoegd na 7 minuten:
uit Roméo & Julia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
what's in a name betekent volgens mij dat je niet kan oordelen op een naam, ras, ... & dat er soms veel meer te bieden is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een citaat uit een stuk van Shakespeare. Het stuk heet Romeo en Julia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nou een belachelijke voornaam of achternaam heb, zeg je dan What's a name.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een citaat van Shakespeare waarmee hij bedoelde dat het niet de naam is die belangrijk is maar datgene wat er achter schuil gaat.
een jaar geleden