wie kan mij informatie geven over het boek met de titel bloemen voor inge,de schrijver is mij niet bekend

Ik zou een vriendin erg blij maken met meer info zij is al 40 jaar op zoek naar dat boek

13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Via Google kwam ik dit tegen:
http://www.boekbesprekingen.nl/cgi-bin/boek.cgi?boek=748437
Mvg, Hans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
bedankt!
flyingcrow
13 jaar geleden
bedankt heb weer wat kunnen vinden!

Andere antwoorden (4)

Ik vind Marga van Renkum als auteur, verschijningsdatum onbekend.

Verder heb ik even voor je gekeken in de database van het Centraal Boekhuis. Er is geen boek met deze titel bekend in deze database, wat betekent dat er in ieder geval geen herdruk met isbn is uitgekomen sinds het bestaan van isbn's (voor Nederland 1970).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
he bedankt nu kan ik verder zoeken
Misschien kan je eens informeren bij boekhandels die 2e hands of oude boeken verkopen. Zoals b.v. de Slegte. Die weten precies hoe en waar ze dit soort dingen kunnen opzoeken.
Als je bij google 2e hands boeken zoekt krijg je al aardig wat adressen. Die zou je eens kunnen aanschrijven of bellen

Toegevoegd na 3 minuten:
Je zou het eens op deze site bij gezocht kunnen zetten.

http://www.boekenmarktplaats.com/cgi-bin/index.cgi
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
bedankt
Ik heb dit kunnen vinden van Marga van Renkum, ook met een titel waar de naam Inge in voorkomt, maar weet niet of je dit zoekt.
Auteur Titel Uitgeverij / Jaar Prijs Bestel Verkoper
Renkum, Marga van en Apeldoorn, Erna van Elly's grote reis. Elsje doet een ontdekking / 1.75 Meer info Bijzonderheden: 2 in 1 Witte ravenpocket. Ill. Hans Borrebach Boeken-10
Renkum, Marga van. Apeldoorn, Erna van Elly's grote reis. Elsje doet een ontdekking / 1.75 Meer info Bijzonderheden: Witte Raven 2 in 1 jeugdpocket JM 206. Goed. Plakbandje op rug. Ill. Hans Borrebach Boeken-10
Renkum, Marga van Er kon nog meer bij De Zonne-reeks / 3.00 Meer info Bijzonderheden: Gebonden De Zonne-reeks Idéfix Boeken
Renkum, Marga Van Er Kon Nog Meer Bij / 7.00 Meer info Bijzonderheden: 201 pp. Tape sporen schutpagina`s Genaaid / Kunstleer boeken ben de
Renkum, Marga van Er kon nog meer bij Hoorn, West-Friesland, z.j. / 4.00 Meer info Bijzonderheden: 201pp ingenaaid, (kunst)leer met goudopdruk en s.o. ill. Borrebach, Hans; goede staat Matilda`s Boek
Renkum, Marga van Het 13e ambacht De Zonne-reeks / 3.00 Meer info Bijzonderheden: Gebonden De Zonne-reeks Idéfix Boeken
RENKUM, Marga van. Hup Puck ....! Meisjesroman. West-Friesland, Hoorn / 7.00 Meer info Bijzonderheden: 240 p. met ills. Harcover, 8vo. halflinnen. Lichte gebruikssporen omslag. Goed. Meisjesroman Ardjoeno Books
Velsen, Ina van en Renkum, Marga van Inge zet de boel op stelten. Verstekelingetje / 1.75 Meer info Bijzonderheden: Witte Raven 2 in 1 jeugdpocket JM 208. In goede staat. Ill. Hans Borrebach Boeken-10
Renkum, Marga van Verstekelingetje Hoorn : U.-M. \"West-Friesland\" / Gebonden 4.50 Meer info Jaar van uitgave: Gebonden
Bijzonderheden: Uitgave ca. 1950 1e druk, 91 blz, 21 cm, geïll. door Hans Borrebach, heel goed exemplaar Antiquariaat Boekwijd
Velsen van Ina en Renkum van Marga. Verstekelingetje en Inge zet de boel op stelten. Witte raven pocket 2 in 1 JM208 Hoorn, Westfriesland, Illustratie van Hans Borrebach. Rug sleets aan randen. Bovenkant-en onderkant / 8.00 Meer info Bijzonderheden: De Wijze Uil
Renkum, Marga van. Velsen, Ina van Verstekelingetje. Inge zet de boel op stelten / 1.75 Meer info Bijzonderheden: Witte Raven 2 in 1 jeugdpocket M38. Goed. Plakbandje op rug Ill. Hans Borrebach Boeken-10
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
vanwaar die min?ik ben blij met dit antwoord,zo heb ik meer info over de schrijfster en haar boeken,van mij dus een plus en bedankt!
Als je naar
http://www.boekwinkeltjes.nl/index.php
gaat en bij zoeken Marga van Renkum intikt krijg je 2 pagina's met te koop staande boeken te zien.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
bedankt