waar kan ik folders of documentatie vinden over het boek heks kweetetal

ik heb deze vraag al eerder ook gestelt maar nu zoek ik enkel folders of documentatie, ik heb een boek al gevonden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je zou het kunnen proberen bij de uitgever van dit boek:
http://www.clavisbooks.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd hier is het ;)
http://www.clavisbooks.com/functions/boekfiche.asp?Pag=4&pnav=;1;&boek=365 mecii
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mercii**
Ik weet niet of je ergens een documentatie of folder er van zult vinden. Wel wat meer informatie:

" Heks Kweetetal is een oude, vergeetachtige heks. Omdat ze zich eenzaam voelt en zich verveelt, trekt ze naar mensenland. Ze wordt kinderoppas bij de tweeling Jan en Joris en hun buurmeisjes Lies en Loes. Maar Kweetetal kent mensenland niet zo goed. En daardoor komt ze in een heleboel leuke en grappige situaties terecht. "

Ik zou gewoon het boek bestellen via Bol.com als het je aanspreekt. Of misschien heeft een bibliotheek bij jou in de buurt het boek wel, dan kun je meteen kijken of het iets voor je is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets over de schrijfster, Patricia David.