Hoe heet Takkie (van Jip en Janneke) in het Spaans en in het Frans?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.4K
Amadea
8 jaar geleden
Jip en Janneke is vertaald in het Chinees, Duits, Engels, Estisch, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Ivriet, Japans, Latijn, Perzisch, Pools, Russisch, Sloveens, Spaans, Turks, Twents, en Vietnamees. Een Franse vertaling van Takkie is daarom niet te geven, want er bestaat geen Franse versie van. In het Spaans heten de kinderen "Mila y Yaco", maar meer is er helaas echt niet over te vinden. Hopelijk is er iemand actief op Goeie Vraag die een exemplaar van deze vertaling heeft om het ons te kunnen vertellen... http://www.annie-mg.com/default.asp?path=xvdt3jz5
http://catalogo.bne.es/uhtbin/cgisirsi/x/0/0/5/?searchdata1=434570870

Antwoorden (1)

In het Spaans :
"Jip y Janneke, conocidos también como Mila y Yaco, es la más popular y ... Sus acompañantes, el gato Siepie y el perro salchicha Takkie" (Ik moet wel lachen om het worst-hondje ;-) )

Takkie dus, en de poes gewoon Siepie. En Jip en Janneke Mila y Yaco

In het Frans kan ik je niet vertellen, want geloof het of niet. Jip en Janneke is nooit vertaald in het Frans, alleen in het Chinees, Duits, Engels, Estisch, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Ivriet, Japans, Latijn, Perzisch, Pools, Russisch, Sloveens, Spaans, Turks, Twents en Vietnamees.

http://www.annie-mg.com/default.asp?path=xvdt3jz5
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoe wou je in het Frans jip-en-janneketaal erin krijgen... dat gaat dus niet, vandaar...!