boeken weer mooi maken nadat ze nat zijn geworden?

boeken weer mooi maken nadat ze nat zijn geworden door regen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
9.4K

Antwoorden (2)

Helaas, maar dat gaat je niet lukken. De bladzijden zullen altijd iets bobbelig blijven. Door tussen alle blaadjes tissues of vloeipapier te leggen en het boek met iets zwaars erop te laten drogen krijg je het wel iets beter, maar het zal altijd te zien blijven.

Dus advies voor de volgende keer dat je boeken moet vervoeren: doe er altijd een waterdichte tas omheen!
Amadea
8 jaar geleden
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik wil plussen maar sinds kort gaat dat steeds niet op de mobiele site en desktop versie ophalen doet hij niet. Waterdichte tas: gewoon een plastic zak voldoet al. Klinkt zo duur anders.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb even voor je geplust maar kan het nu niet voor mezelf. Dus wie volgt, voor mij? :-)
Toch wel. Je kunt het boek laten vriesdrogen. Daarmee kan je vrijwel alle aangerichte waterschade herstellen maar naar mijn eigen ervaring niet alle.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Pas dan op dat de bladzijden niet breken.