Ik heb ooit eens bij dr phil een donkere (bekende) man gezien die een boek had geschreven over eigenschappen van een man. Hoe heet dit boek?

Het was een donkere, volgens mij wel bekende afro-amerikaan die dit boek had geschreven. Ik dacht zelfs dat hij uit een comedyserie kwam?

Het ging over typisch mannelijke eigenschappen, waar wij vrouwen soms weinig van snappen. Over waarom mannen zijn zoals ze zijn. Het was geen boek over verschillen tussen mannen en vrouwen, maar echt alleen over waarom mannen zijn zoals ze zijn.

Ik zou graag willen weten hoe het boek heet, en of je het in Nederland ook kan kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent me net voor :). http://en.m.wikipedia.org/wiki/Steve_Harvey
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi, kan ik mijn antwoord weghalen.... maar is er een nederlandse versie en hoe heet die was de rest van de vraag....
bamibal
11 jaar geleden
@pelle: dat staat er niet. Er staat alleen of je het in Nederland kan kopen. En dat kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, maar dat staat toch niet in je antwoord? Plusje natuurlijk wel.
bamibal
11 jaar geleden
Dank je. Ik had wel een link naar bol.com, waar je hem dus kunt bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@bamibal, je bent geweldig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nog één keer: DANK JE WEL!