weet iemand wie deze schilder heeft gemaakt? en hoe deze schilderij heet? en uit welke jaar deze schilderij komt?

hallo, boven op zolder heb ik deze schilderij gevonden alleen is er 1 probleem er staat niks.... kan iemand mij helpen door mijn vraag te beantwoorden.

dank je wel

mvg

angela

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
capthavoc
13 jaar geleden
een betere foto in gewoon daglicht genomen zou zeker helpen

Antwoorden (3)

Ik ben bang dat je dan toch even een klein stukje van het doek moet losmaken van de lijst. Vermoedelijk staat de naam/paraaf van de schilder er achter.
Er zijn namelijk niet veel schilders die niet ergens een handtekening achterlaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou met dit schilderij naar een expert gaan, die kan je dan metten zeggen wat het waard is. Of ga naar Tussen Kunst en Kitsch, dat tv-programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is leuk om een keer mee te maken,maar de meeste dingen waar mensen mee aankomen heeft geen waarde.
Zelf meegemaakt, nou ja ik heb zelf niks van waarde maar mijn schoonmoeder dacht dat ze spullen had. Ze zeggen wel dat schilderijen nog het meeste opgeleverd als het waarde heeft. Het kost geloof ik maar 6 a 7 euro de intree van tussen kunst en kits.
Inderdaad een goed idee om het door een expert te laten beoordelen, kijk in de Gouden Gids voor adressen (vul bij 'wat'kunsthandel in). Een ander mogelijkheid is een beoordeling bij het Rijksbureau voor Kunsthistorische Documentatie, zie onder.

(td)