wie weet van welke schilder dit schilderij is?

Ik kan zelf niet goed de signatuur ontcijferen, het schilderij is op linnen geschilderd en is circa 25 bij 20cm groot.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Toevallig kwam ik deze oude nog onbeantwoorde vraag tegen en ben eens gaan zoeken. En warempel, gevonden hoe de in 1947 geboren Duitse schilderes heet:

Maria Kalich-Froböse. Behalve landschappen schildert zij ook dieren zoals paarden, een fazant en katten. Het zijn weliswaar reproducties, maar wel heel goed gelijkend.

Hier is een vergelijkbaar schilderij van haar: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/lot-images.atgmedia.com/LT/36957/2911533/8111714-2014715104613_540x360.jpg
en dat werd twee jaar geleden geveild voor € 60,-.
Amadea