Ik vond dit schilderij op zolder. Weet iemand door wie dit is geschilderd?

Toegevoegd na 3 dagen:
Geweldig speurwerk! Ik had het zelf nog niet gezien maar linksonder staat inderdaad een naam: V. Schrynzer of Vchrijnzer? Ik kan het niet goed lezen, geprobeerd met vergrootglas en fototoestel. Beide namen kan ik op internet niet terug vinden. Heeft iemand een idee wie dit kan zijn?
Mijn dank voor de goede aanwijzing!

Groet
Martijn

Toegevoegd na 3 dagen:
Hierbij ook een foto van de naam:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt echt helemaal niet gesigneerd te zijn ; dat is wel vrij uniek.
Heb je al geprobeerd het uit de lijst te halen ; wellicht bevindt er zich nog iets in één van de onderhoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Links onderaan lijkt er iets gekrabbeld, of zijn het wat plantjes? Jij kunt dit natuurlijk beter bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bezig met ontcijferen, het eindigt geloof ik op ''wise'' (kan ook toeval zijn)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanknopingspunt: zoek naar handtekening, initialen, teken op voor - en achterzijde van het doek. Maak daar een foto van en vul dat aan bij je vraag. Het lijkt me erg moeilijk herkenbaar zonder deze belangrijke informatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je de gehele linker onderkant kunnen fotograferen?
Dus echt vanaf de lijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er lijkt Victor Tryndek ofzo te staan ; iets Russisch in elk geval. Vasili Tryndyk is het niet.

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk 't niet maar het zou zo maar ge-kunt hebben.