Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik als Nederlander een enquête afnemen onder Belgen?

Ik moet voor school een enquête in laten vullen door Belgen, maar ik ken dus niet zoveel Belgen.. Hoe kan ik ervoor zorgen dat minn enquête toch wordt ingevuld?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vlaams forum over jouw onderwerp...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.enquetemaken.be/ Hier een enquête in elkaar zetten en deze delen op een open Belgische Facebook-pagina, bijv. van een universiteit?
En hierboven staat wel een Belgische pagina voor enquêtes, maar je zou het ook gewoon op een Nederlandse site kunnen doen.
fremar
7 jaar geleden
staat je enquête ergens online?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zoekt een voornamelijk Vlaams (of Waals, net wat jij wilt) internetforum op waar veel mensen komen. Liefst mensen die een bepaalde interesse hebben die gerelateerd is aan het onderwerp van je enquête en je vraagt mensen netjes of ze je enquête willen invullen. Dit soort vragen komen natuurlijk veel op je af via internet, dus je kunt je respons verhogen door een forum te kiezen waar mensen komen die een belang hebben bij de uitkomsten van je enquête, of je verloot bijvoorbeeld een cadeaubon onder de inzenders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ga in België de straat op!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding