Wat doe ik aan binnen plassen hond?

Wij hebben een Westy van 12 jaar oud,heeft nooit binnen geplast,en ineens in de slaapkamer waar wollige vloerbedekking ligt gaat hij steeds op de zelfde plaats zitten plassen.
We doen de deur dicht, dan doet hij het nergens, laten wij per ongeluk de deur open gaat hij gouw zitten.
Is hier nog iets aan te doen?

6 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Naar de dierenarts. Bij plotseling verandering van plas gedrag kan duiden op medische problemen. Ga naar de DA en laat dat eventueel uitlsuiten. Sowieso niet straffen! Ook is 12 al ouder en kan het ook dementie zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
buiten zetten
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dieren arts niet straffen

Het beste antwoord

Als een dier plotselinge gedragsveranderingen toont, terwijl er verder niks veranderd is in de thuissituatie, is de kans groot dat dit een medische oorzaak heeft.
Ga met je hond naar de dierenarts, en laat deze onderzoeken. Kans is groot dat hij een probleem heeft waardoor hij niet goed de plas kan ophouden, hij is al 12.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het enige juiste antwoord, plus!
Rieneke1
6 jaar geleden
Precies, +
jodyenboyke
6 jaar geleden
+
burgos
6 jaar geleden
Hartelijk dank.
Ga naar de dieren arts.
burgos
6 jaar geleden
Dank.

Andere antwoorden (1)

Je kan proberen Cesar Milan te bereiken, hij kan je helpen met het plasgedrag van je hond.