Wat is dit voor beestje ?

Dit weekend luifel van de caravan laten zakken en tot onze verbijstering kwamen hier allemaal beestjes tevoorschijn, een paar zijn binnen gekomen via een rooster. We weten niet waar we deze beestjes hebben opgelopen (kan Italie zijn, maar ook Nederland). Wij hebben geen idee wat het zijn, om in te kunnen schatten of het schadelijk is wel handig om te weten, wie heeft een idee ?? (ze zijn ongeveer 1 cm groot)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Het is in elk geval een wants, en vermoedelijk een grondwants.

Hij is lichter van kleur dan de meeste soorten die in Nederland voorkomen, dus wat dat betreft denk ik dat jullie ze uit Italië kunnen hebben meegenomen.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dank je wel !!!