Wat is goede mest voor hennep?

Mijn kat poept onder de wietplanten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
1.3K

Het beste antwoord

I like your cat! Shit for shit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Voor hennep heb je speciale bemesting die te krijgen is bij de growshops. Kattenstront lijkt me niet ideaal trouwens....
Wist je trouwens dat je geen hennep mag telen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij gebruikten vroeger de ecostyle bio dinges mest. ik kan toch verdraaid niet op de naam komen...
Het was in elk geval een pak korrels, en die losten we op in water ( oeioei stinken!! ) maar de plantjes deden het er prima op... geen overbemesting meer, geen verbranding meer, geen mesttekorten meer, geen vliegjes meer, geen schimmel meer...
alleen af en toe spint, maar ja, je kan hoe dan ook beter af en toe een bio bestrijdinkje er doorheen laten vliegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Enneh, niet meer dan vier plantjes he? De lamp is verboden, je mag niet een professionele opzet hebben. Als je vier plantjes in je huiskamer zet bij wijze van spreken, dan mag dat nog, als je water geeft met een gietertje... niks automatiseren hoor! dan nemen ze het zo mee.

En een stekje telt als plant... effe goed tellen dus. :-)

Toegevoegd na 3 minuten:
De mest van ecostyle waren gewoon stikstof korrels, aangevuld met de speciale verkrijgbare mest voor wietplantjes.
De speciale (cannagrow en zo) zijn wat scherp, kijk daar dus mee uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kattepoep is geen goede mest, voor geen enkele plant.
ik zou satestokjes in de aarde prikken, punt naar beneden.
verder heb ik ieder jaar weer uitstekende resultaten met gewone huis- tuin- en keukenmest.

het is overigens niet zo dat je 4 plantjes mag hebben.
het wordt gedoogd, dwz dat je niet wordt vervolgd voor het bezit ervan, maar bij ontdekking worden ze wel degelijk in beslag genomen en vernietigd.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, ze worden niet per definitie in beslag genomen.
Ze hebben ze bij ons in de achtertuin ook wel zien staan, heb er alleen een opmerking over gekregen. Het is misschien ook maar net welke agent je treft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dát is zeker zo. Wie je treft is belangrijk.
Wormenmest (b.v. 3,5+1+1)(zeer variabel) :
de beste meststof voor hennepplanten. Bevat stikstof maar zorgt vooral voor een gezonde en vitale plant, met een
hoge opbrengst.

Voor meer informatie: zie link

En....Kattenpoep kan geen kwaad voor de planten. Maar de kattenontlasting kan wel een aantal ziektes veroorzaken die overgebracht kunnen worden op mensen. Dus als je de hennepplanten verzorgd hebt, kun je het beste je handen met een desinfecterende zeep wassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van veel stukken van de Veluwe?