Is het mogelijk om een stofzuiger om te zetten zodat het blaast in plaats te zuigen?.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
fremar
7 jaar geleden
http://www.startpagina.nl/v/huis-tuin/schoonmaken-wassen/vraag/46523/stofzuigers-blazen

Het beste antwoord

Ja zeker.

Bij mijn Electrolux stofzuiger was dit zeker mogelijk. Je zette de slang op de achterkant vast (draai-aansluiting) en dát was 't , aanzetten en hij blies. Heel prettig voor onder onbereikbare plekken , maar niet aan te raden als er in huis iemand met astma/COPD woont : niet doen dan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vervolgvraag daarop: bestaan er ook koppelstukjes daarvoor dat het fungeert als een soort hoge luchtdruk spuit?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke model Electrolux stofzuiger hebt je?. Het zou handig zijn om zo'n model te kopen die jij hebt, mijne heeft geen draai-aansluiting!! aan de achterkant en ook niet aan de voorkant. Stuur me het modelnummer aub. Mvg.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"hoge luchtdruk"
Dat zal tegenvallen, veel lucht lukt wel maar geen hoge druk. Dan kan je mogelijk beter een compressor kopen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Carvien Geen idee, het is een vorige stofzuiger, inmiddels heb ik alweer 2 jaar een nieuwe , ook ander/nieuwer model , waarmee dit niet kan. Dit huidige model heb ik gekocht omdat het zeer weinig herrie maakt tijdens het stofzuigen, bij aankoop niet aan de blaasmogelijkheid gedacht , eerlijk gezegd. Misschien gewoon eens kijken op marktplaats of nog liever op een 'gratis op of af te halen' site. Er worden er genoeg aangeboden door mensen die een nieuwe kopen, hoewel de oude nog prima werkt. Idee?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Lizio Weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@jodokus52 Bedankt voor je idee!!, ik koop liever een nieuwe stofzuiger dan dat ik op een 'gratis op of af te halen' site ga zoeken, trouwens ik hoef geen tweedehands spullen, ik koop altijd nieuwe spullen waarvan je altijd garantie hebt. Mvg.