Hoe krijg je chocola uit een kledingstuk zonder hem heel nat te hoeben maken of in de wasmachine te doen?

Ik moet morgen die broek aan maar er zit een heel klein stipje chocola in...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat gaat heel goed met S.O.S. reiniger van Hagerty

Toegevoegd na 1 minuut:
Niet goedkoop maar werkt uitstekend
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gewoon een natte spons pakken tussen/in je broek iets steken en vrijven een nachtje laten drogen en klaar is Kees
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Prop een handdoek in elkaar en stop hem tussen de pijp van de broek, onder de vlek zodat hij het vocht eronder kan opvangen en de andere pijp ook geen vlek krijgt of nat wordt.
Neem een watje of doekje dat je in melk gedrenkt hebt, dep het vlekje ermee en leg het watje er dan even op zodat de melk kan inweken op de vlek. Daarna dep je hem met een goed natte spons tot je niets meer ziet.

Wat ook helpt is aantippen met een doekje waarop je zuivere alcohol, jenever of wasbenzine hebt aangebracht. Normaliter was je het kledingstok daarna uit vanwege de lucht, maar omdat het maar een klein vlekje is, kan het ook volstaan om eveneens met water daarna goed te deppen.
amc
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+Plus, ja een andere versie van melk is goed voor elk
http://was-tips.nl/chocoladevlekken-verwijderen/