Hoe krijg ik thee vlekken uit een beige broek?

Thee vlekken in een beige broek al verschillende keer
gewassen maat nog steeds bevlekt. Hoe krijg ik die vlekken er uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

een bak met warm water met biotex erin...even een nachtje laten inweken en morgen weer wassen...weg vlekken!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je Vanish oxi action multi gebruiken, dit werkt heel goed. Ook blue wonder verwijdert vrijwel alle vlekken. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een steradent tabletje bij je was gooien en je theevlekken zijn helemaal verdwenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ossengal doet ook wonderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle bovenstaande middelen hadden gewerkt, als je de broek nog niet gewassen had, nu heb je dat wel gedaan, dus dan is de kans dat de vlek eruit gaat bijna nihil, je kunt de broek verven, als de stof daarvoor geschikt is, maar houdt er dan wel rekening mee, dat de stiksels de kleur houden die ze zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met Dasty vlekverwijderaar heb je nog een goede kans.
Alleen te koop bij Wibra voor ong. 2 euro.
Als ook dit niet lukt zou kunnen overwegen de hele broek in een grote teil (of in bad) gevuld met thee te doen, dan kleurt de hele broek misschien in dezelfde kleur. Je hebt dan toch niets te verliezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vlekken insmeren met Ossengal zeep en nacht in laten trekken en in wasmachine zo heet mogelijk wassen.