heb net mijn jas gewassen voor de derde keer nu is het wit roze geworden hoe krijg is dit er weer uit?

mijn wit in mijn jas is roze geworden door een rood vlak wat erin zit hoe krijg ik dit weer wit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

de Jas in de echfa wit zetten.kun je kopen bij drogist...helpt echt beschrijving zit erbij'

succes...geen chloor gebruiken hoor.......en anders naar Stomerij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het rode gedeelte niet zo opvallend is en wel iets kan hebben, kan je het misschien bleken met een scheut chloor in een teil met water.
11 jaar geleden
Bij de drogist zijn er kleine zakjes te koop, die de doorgelopen was weer herstellen, het is dan wel belangrijk dat je je jas niet met andere producten hebt proberen te redden, dus de jas gewoon nat houden en een pakje eerste hulp bij wasongelukken halen en direkt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk even op de site van de fabriek die de zgn. keep it white doekjes maakt, of bij grootmoeders tips.