zijn die oosterse zwarte juwelenkistjes met muziek en ballerina nog ergens te koop?

Ik kreeg vroeger voor mijn communie een zwart juwelenkistje met oosters motief aan de buitenzijde en rood stof aan de binnenzijde. er was ook een ballerina bij die op muziek danste op een spiegel (systeem opwindbare muziekdoos) en het deksel was aan de binnenzijde ook bekleed met spiegels.
helaas is dat doosje verloren gegaan, en vermits mijn huidige papieren sierradendoos stilaan versleten is, zou ik opnieuw zo een zwart oosters juwelenkistje willen bemachtigen. maar ik vind deze nergens meer, ook geen afbeelding.
zijn die eventueel nog ergens te koop (niet tweedehands liefst)?

Toegevoegd na 1 dag:
ik vind wel juwelenkistjes in allerlei andere kleuren, maar dus niet die zwarte... en die zoek ik.

7 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Ja hoor, die zijn nog altijd te koop. Ze zijn echter wel voor kleine meisjes gemaakt, en daarom in speelgoedwinkels verkrijgbaar. En ook niet zwart maar roze, blauw en paars. Zie bijvoorbeeld http://speeldoosjes.nl/product/1665/Sieradendoosjes/Sieradendoos_Ballerina_ronde_top.html en https://www.babyplezier.nl/muziekdoos-sieradendoos-ballerina.html
Amadea