Ik wil een doos kopen voor de afmetingen 112 x 53 x 15,5 maar op verschillende site's moet je altijd een mininmale afname doen, iemand een oplossing?

Toegevoegd na 8 minuten:
Het gaat om de afmetingen in CM!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Antwoorden (1)

kijk eens op de site van post.nl die doos is iets groter dan je nodig hebt. Misschien zit er een postagentschap bij jou in de buurt, informeer daar dan eens op zij ze op voorraad hebben

Toegevoegd na 1 uur:
https://postkantoor.postnl.nl/catalogsearch/result/?q=pakketdoos
doos 1 komt het dichtst bij wat je zoekt,
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heeft u misschien een link voor mij?
paulus811
7 jaar geleden
de link naar 'post.nl' is niet zo heel moeilijk zelf te vinden hoor.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar naar de specifieke doos wel, ik kan namelijk geen doos vinden met mijn afmetingen in cm!