Hoort onder een overhemd een hemd?

Voor het kopen van een overhemd als cadeau zou je er een hemd met dezelfde kleur bij kunnen doen? Hoort er geen hemd of wel een hemd onder een overhemd. Wat is de trend of draagt men het meest?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.9K

Het beste antwoord

Prima idee om tegelijk met een overhemd een shirt erbij te doen in dezelfde kleur. Je ziet idd veel t-shirts onder overhemden gedragen worden wat ik persoonlijk geen gezicht vind vanwege de mouwtjes die zichtbaar zijn.
Ik vind dat er een singlet onder gedragen dient te worden, het verhuld tenminste de tepels door het overhemd heen. Jawel je komt ze nog wel eens tegen die er zo bijlopen.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Tegenwoordig is een t-shirt onder een overhemd "normaal".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat noch het een noch het ander 'hoort'. Een T-shirt eronder zie je inderdaad veel. Mannen met veel haar op de borst moeten naar mijn idee altijd iets onder het overhemd dragen, anders zie je het er doorheen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een overhemd draag je over-een-hemd. Maar niet iedereen vindt het fijn om een hemd te dragen, dus je zult ook niet iedereen daar een plezier mee doen.

T-shirts worden ook veel gedragen onder overhemden. Daar is echter wel de vraag wat voor t-shirt je zou moeten geven. Eén met een ronde hals (en die dus altijd zichtbaar is) of één met een v-hals, voor als de eigenaar graag z'n borsthaar wil pronken. Ook dat hangt dus weer sterk af van de ontvanger.

Mijn advies: doe gewoon geen hemd of t-shirt. Wellicht een bijpassende riem of stropdas?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt mij dat het iets te maken heeft met zomer of winter. 's Zomers een hemd of t-shirt eronder is niet nodig. 's Winters is het warmer en staat het ook gekleder.