Wat zijn adresregels?

Ik doe mee aan een wedstrijd, maar ze vragen om mijn adresregels! Nu weet ik niet wat die van mij precies zijn!

Toegevoegd na 3 minuten:
Er staat: Adres, Adresregel 2, Adresregel 3 en Plaats!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
53.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg oppassen met zomaar je naam en adres
invullen op een digitaal formulier.

Het beste antwoord

Sommige mensen hebben een uitgebreid adres, ik zag ooit een adres dat bestond uit:
- huisnaam
- straatnaam
- aanduiding waar die straat was (want dat was kennelijk lastig in die gemeente)
- postcode
- plaatsnaam

Dus misschien hebben ze ruimte gemaakt voor alle mogelijkheden.
Als je je gegevens 'gewoon' invult en het systeem accepteert dat niet, dan zou ik gewoon m'n straatnaam en plaatsnaam bijvoorbeeld dubbel invoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Adresregels zijn;

Naam
Achternaam
Straatnaam
Huisnummer
Woonplaats

Toegevoegd na 10 minuten:
Dat zal wel een drukfout zijn, zet er een streep doorheen en schrijf dan je adres in bovenstaande volgorde op, dat is altijd goed.
Je kunt het ook nog verkorten door op 1 voornaam en achternaam. op 2 straat en huisnummer en dan op 3 je postcode en woonplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ze hiermee bedoelen:
Adresregel 1 = straatnaam
Adresregel 2 = huisnummer
Adresregel 3 = huisnummertoevoeging (a of b ofzo)