Waar vind ik een plas/poep-pot met deksel?

Ik ben al in zowat alle bekende winkels geweest maar vind ze niet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Interieur
5.6K

Antwoorden (4)

Weet niet of je dit bedoeld,maar hier online te bestellen:toiletemmer met deksel
http://www.winkelenthuis.nl/Curver-emmer-deksel-graniet-10ltr-toiletemmer/luieremmer?utm_source=beslist&utm_medium=cpc-beslist&utm_campaign=beslist
7 jaar geleden
Als je op plaspoep-pot gaat googelen, ga je zeker niets vinden, en ik weet niet wat voor jouw "de bekende winkels" zijn, maar de enige winkels die dit type verzorgingsartikelen verkopen of verhuren, zijn thuiszorgwinkels.

Zoek maar eens (en vraag naar) "ondersteek", dan vind je vermoedelijk precies wat je zoekt. Je ziet ze overigens ook nog regelmatig in kringloopwinkels ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
De andere term waarop je eventueel kunt zoeken is "bedpan".
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij de Kruidvat in het medicijnenrek staan ze. Zitten in een doosje en zijn per stuk verpakt. Kosten 1 euro ofzo geloof ik.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erna55
7 jaar geleden
Jij bedoelt die potjes om wat urine of poep in op de vangen voor onderzoek.
De vraagsteller bedoelt een po voor alle urine en poep. Voor plaatsen waar geen toilet is.
In een winkel van campingartikelen heb ik er ooit eentje gekocht. Niet echt goedkoop, dat herinner ik mij nog wel, maar wèl heel effectief als je kampeert.

Groet,
Ton