Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik een barok hangkastje met plastic goudkleurige kader?

Zoals het vaak gaat: men ziet iets, en vergeet dan waar men het gezien heeft. Ik heb in het nabije verleden een site ontdekt waar men een hangkastje verkocht in hout, met aan de voorkant een plastic barok kader in het goud. Er stond bij dat men het beste met moderne meubels (of ik weet niet meer hoe men het omschreef, hedendaags, minimalistisch, eenvoudig zo iets in die aard...) kon combineren. Ik bestel een minimalistisch bureau, wil het kastje bestellen en vind het nergens meer. Ook niet bij mijn favorieten. Dom van me natuurlijk.
Weet iemand waar ik een dergelijk kastje vind? het hoeft natuurlijk niet van plastic te zijn die voorkant maar dit kastje was echt wel leuk. Ik dacht van Maisonsdumonde maar dat zal een vergissing zijn want daar is het niet te vinden...

8 jaar geleden
in: Interieur
31

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende online winkels waar je een barok hangkastje met plastic goudkleurige kader kunt vinden. Kijk bijvoorbeeld eens op websites zoals Marktplaats, Bol.com, Wehkamp of een meubelwinkel bij jou in de buurt.
(Lees meer...)
Bronnen:
4 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding