Wie heb e4 welis aardapel schijfjes in de actifry gemaakt ?

Ik heb een actifry maar nog bijna geen recepten ik dacht als ik patat kan maken kan ik ook op dezelfde manier aardapel schijfjes maken maar ik weet niet hoelamg ze er in moeten weet iemand dat en heb iemand nog lekkere recepten ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wij gebruiken al jaren de actifry je moet er ongeveer 25 minuten voor tellen afhankelijk natuurlijk van de hoeveelheid.
Je kunt er echt vanalles in maken.
Wij gebruiken eigenlijk het binnenste stuk nooit(Draaiarm)

Toegevoegd na 4 minuten:
Heel lekker wedges van de lidl met koude salade en vissticks die je ook in de Actifry kunt klaar maken.
Wel draaiarm eruit.
Gehakt balletjes met aardappelschijfjes en kruiden maar ook zonder draaiarm.
En hierbij rode kool met appeltjes.
Zo zijn er talloze recepten en dingen die je kunt klaar maken in de actifry.
Gewoon van alles uit proberen.

Toegevoegd na 5 minuten:
kijk eens op www.kieskeurig.nl daar staan ook nog tips op.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat is hetvoordeel als je de draaiarm niet gebruikt en heb je mischien wat recepten voor me wat makelijke recepten ? Van gewoon standaard dingen ??