Een hond klonen, wat kost dat eigenlijk?

http://www.ad.nl/binnenland/nederlandse-hond-gekloond-voor-bnn-programma~a24b3edb/

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

De hond die BNN in Zuid-Korea liet klonen kostte €50.000,- :

http://www.mediacourant.nl/2016/10/bnn-laat-hond-klonen-voor-50-000-euro-politiek-boos/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bordensteker
7 jaar geleden
BNN heeft niet de volle prijs betaald, zoals ff zelf al in een reactie op de vraag schreef ...
Bordensteker
7 jaar geleden
Bovenstaande reactie van mijzelf heb ik te sterk verwoord.
Ik had moeten schrijven: BNN heeft niet de volle prijs betaald, zoals blijkt uit de bron van het antwoord van Inekez1. En freekfluweel maakte in zijn reactie op de vraag correct het voorbehoud dat 50.000 het bedrag is _dat BNN betaald heeft_.

Andere antwoorden (1)

Volgens dit artikel in de Volkskrant kost het 100.000 euro.
7 jaar geleden
Bordensteker
7 jaar geleden
Een hond klonen kost dus 100.000, en BNN heeft korting gekregen vanwege de gratis reclame die de uitzending oplevert. De vraag hier op GV is echter wat “een hond klonen” kost.
Dan is dit het juiste antwoord, ondanks de al gedane ‘beste antwoord’ keuze door de vraagsteller!
Plus!