eet een schildpad ook levend voer dat bestemd is voor een aquarium?

eet een schildpad ook levend voer dat bestemd is voor een aquarium? zo ja ik wil alle soorten levend voer gaan kweken

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
7 jaar geleden
ALLE soorten? ik denk niet dat een schildpad een muis of een jong ratje gaat eten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
nee ik bedoel dat bestemd is voor vissen
zoals pekelkreeftjes
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb een schildpad die alle vissen in zijn aquarium op eet. Zelfs vissen die groter zijn als hijzelf. Hij eet alles wat in de aquarium terechtkomt, echt alles.

Het beste antwoord

Ja, een moerasschildpad eet ook levend voer zoals garnalen en kleine visjes, maar een deel van z'n menu bestaat ook uit allerlei soorten groen. Een jonge schildpad heeft vnl dierlijke eiwitten nodig met groen als aanvulling, en naar mate de schildpad ouder wordt gaat het steeds meer andersom. Zorg iig dat het beestje gevarieerd eet, en ook tijdig z'n supplementen krijgt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb er even een duidelijke link voor je bij gezocht.
http://www.licg.nl/1mh/dieren/reptielen/reptielen/roodwang-geelwang-en-geelbuikschildpad.html
Rieneke1
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
is de beste