Weet iemand een konijnenhokken-groothandel in Twente of IJsselland?

Ik heb plannen om weer een konijn aan te schaffen. Het oude hok is echt niet meer bruikbaar, dus ik online op zoek naar een konijnenhokken-winkel in de buurt.
Heel veel sites gevonden met mooie hokken, maar allemaal heel ver weg.

Ik kan alles wel online bestellen, maar ik ben iemand die niet op foto's af wil gaan, maar de hokken eerst zelf wil zien alvorens tot aanschaf over te gaan en ja, dan heb ik dus niet veel aan de winkels in Zeeland of Noord-Brabant.

Ik ben flink aan het googelen geslagen, maar kon geen winkel vinden met een grote keuze aan konijnenhokken. Hooguit een standaard dierenwinkel waar drie hokjes buiten staan.

Vandaar dus deze vraag hier: Weet iemand me een adres te geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veur 1 knien zeuk ie toch geen groothandel op?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op nog geen 200 meter van hier, staan ze buiten,bij 2 dierenwinkels!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'k heb nogal hoge eisen voor mijn nieuwe kleine vriendje...

Het beste antwoord

http://www.dierenverblijven.nl/konijnenhok.html (in Rijssen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeuj! Zo dichtbij..
Dank!

Andere antwoorden (1)

ik weet niet of je handig bent met hout, maar ik heb er zelf 1 gebouwd met een grote uitloop en een 1e verdieping met nachthok en plek voor voer en hooi, ik woon in twente, dus je zou een keer kunnen komen kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en nog wel vlakbij ook :)
Nee, ik wil hem eigenlijk deze week hebben, omdat ik HET konijn gevonden heb..
Dus bouwen zal ietwat te lang duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga je ook nog een vriendje of vriendinnetje voor hem/haar zoeken? Een konijn zit niet graag alleen in een hok.
Zie voor info http://www.bunnybunch.nl/konijnen/konijn-samen-of-alleen.html . Qua verzorging maakt één of twee konijnen niet zoveel uit. Uiteraard wel wat meer voer en wat meer dierenartskosten ((half)jaarlijkse inentingen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die site ken ik, daar ben ik ook wezen kijken, maar zit helemaal in Zeeland. Kans op een vriendje of vriendinnetje is aanwezig. Is nog niet zeker (kan ook cavia worden).