Bij welk soort bedrijf kan ik een volle kegel en een buisvorm laten maken?

Het mag uit metaal of PVC of hout.
Afmetingen van de volle kegel zijn basiscirkel 12 cm diameter. Top 3.5 cm. Hoogte 22 cm.
Buisvorm .5 cm dik, 12.5 cm binnendiameter, hoogte 22 cm.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Metaalbewerkingsbedrijven en houtbewerkingsbedrijven die beschikken over een draaibank. Metaalbewerkingsbedrijven zullen ook wel PVC kunnen afdraaien. En er zullen ook best wel houtbewerkers zijn die PVC kunnen afdraaien.
jc54
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat zal het sterkst zijn, PVC of hout? En het verschil in prijs?
tegenwoordig is een 3D printer gebruikelijk.
12 cm en 3 cm past wel in de meeste printers. hoe lang moet de kegel zijn? er zijn hoge printers, anders print je hem in twee delen, die je aan elkaar bevestigd.
als je het kan tekenen, kan je het ook printen!
er is vast wel iemand in de buurt dit dit kan tekenen en wellicht wel een printer hobbyist die het voor je kan maken.
tot slot de vraag: welke temperaturen en druk moet de kegel weerstaan?
er zijn diverse printmaterialen, dus er is vrijwel zeker een mogelijkheid.
veel suc6 groeten, Dré