Gebruik bv een schroevendraaier en steek die in de gaatjes en draai dan naar beneden.
7 jaar geleden
Dat zijn Auping -schroeven. Daar heb je een speciaal pennetje voor nodig, waarmee je het wieltje verdraaid en de schroef zich omoog werkt, waarna je de delen uit elkaar kan halen. Voordeel van dat systeem is dat je een echte Auping tig keer in- en uit elkaar kunt halen zonder ooit een schroef kwijt te raken of zelfs maar kapot te draaien.

Al je dat pennetje niet meer hebt, kan een aupingdealer je er in de regel wel aan helpen. Of je koopt ze online.

Niet met een willekeurig ander stukje staal proberen te pielen ; als de boel kapot is, krijg je het NOOIT meer uit elkaar (of alleen zodanig dat je het nooit meer in elkaar krijgt). Voor die paar euro hoef je dat risico niet te nemen.

Toegevoegd na 25 seconden:
Je haalt de schroeven er dus niet UIT, je draait ze alleen maar vast of los.

Toegevoegd na 36 minuten:
Oh, nog een tip : plak het pennetje met pakplakband oid aan de binnenkant van het bed ; dan heb je het elke keer met (de)montage bij de hand. Zo hebben wij ons bed al vier verhuizingen plus een paar interne verhuizingen probleemloos mee kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gewoon met een kleine inbussleutel of andere kleine schroevendraaien naar boven of beneden draaien. Een inbus in de vorm van een L werkt zelfs veel beter dan een officiele en dure Auping pen. Koop die niet, dat is geldklopperij.