Waar in de winkel kan je (niet te dure) achtergrond witte doek of papier kopen?

Toegevoegd na 11 minuten:
Of kan je het ook vervangen met iets anders?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (4)

In sommige, vooral de grotere bloemenzaken hebben ze zo van dat wit papierachtig inpakpapier waarmee de bloemen ingepakt worden.Zelf heb ik dat daar nog gekocht om te dienen bij kerstversiering.Dit is ook haalbaar qua prijs.
7 jaar geleden
Hangt er natuurlijk vanaf waar je het precies voor nodig hebt. Toen ik als achtergrond een groot wit vlak nodig had, heb ik een goedkoop groot wil laken gekocht en die opgespannen en als achtergrond gebruikt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kringloop / tweedehands winkels wordt van alles verkocht. Gewoon een paar keer gaan zoeken/kijken en dan vragen naar bijv.
@oude lakens
of
@oude rollen behang .

Het behang kun je eventueel wit verven, hoeft niet duur te zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij groothandels, bv Makro, verkopen ze wit tafelpapier, bv merk Duni.
Ik heb zulk papier gebruikt als achtergrond voor foto's, werkt prima. Breedte tot 1,50m ongeveer