Waar zou ik nog GERBACH toiletonderdelen kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je onderdeel nummers o.i.d.?
Google dan daarop.
Bij een hangtoilet staat er meestal wel iets achter de spoelknoppenplaat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Via speciaalzaken, vooral lokale installatie bedrijven e.d. kan er vaak ook veel besteld worden.

Antwoorden (1)

Je hebt dit vermoedelijk niet kunnen vinden omdat de juiste naam van het Zwitserse bedrijf Gersbach is (dus met een S ertussen). Hier staan de contactgegevens om hen te vragen of het mogelijk is bepaalde onderdelen naar Nederland te verzenden: http://www.gersbach-ag.ch/?nav=10
Amadea