muren zijn beschadigt hoe behandelen?

Hallo,
We hadden hier van de veegvaste muur verf op de muur dat hebben we er allemaal afgestoken met een stoom apparaat,

Alleen nu is de pleister laag dus beschadigt,

Hoe kan ik de pleister laag weer een beetje mooi krijgen?

Welke middelen heb ik daar voor nodig,

Kan ik gewoon de muur egaal maken met gips of moet ik andere spul hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is veegvaste verf dan zo vervelend dat het eraf moet? Daar ben ik wel benieuwd naar. Kun je daar niet gewoon overheen verven of behangen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat kan helaas niet het poedert heel erg,
Zoek maar eens wat rond op google :D

Het beste antwoord

Wel zorgen dat echtalle veegvast verwijderd is.
Makkelijk met de MuurGlad Roller en Strijker
Met de speciale MuurGlad roller en strijker is het glad maken van muren net zo makkelijk als verven. Met de roller kun je de pasta eenvoudig opbrengen en verdelen op de muur. Met de unieke strijker werk je vervolgens de muur makkelijk glad af. De kant-en-klare pasta is soepel en licht en is daardoor makkelijk te verwerken.

Varianten
Er zijn 2 verschillende varianten zodat het geschikt is voor alle soorten ondergronden:
1.MuurGlad voor Structuurmuren en Glasvezelbehang
2.MuurGlad voor Beschadigde muren en Cellenbeton
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas niks voor mij want ik moet veel muren doen,
En die troep kost een fortuin,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou je echt moeten gaan stucen, dit doe je met Roodband
(grovere korrel) of geel band (fijnere korrel), let wel, stucen is een vak, is moeilijker dan je denkt.
www.gamma.com › Klusadvies

Andere antwoorden (1)

Je kunt roodband kopen bij de bouwmarkt dit gebruiken om je muren weerglad te maken met een spaan of spackmes.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja alleen dan moet ik een laag aanbrengen van 7mm,
ronron1212
11 jaar geleden
Nee dat hoeft niet je kunt daar mee de beschadigingen opvullen en gelijk maken aan je muur.