Ik denk met een hengel, kijk voor meer info eens op

http://www.karpervissen.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooie site, zou haast weer zin krijgen om te gaan vissen +1
Met wit brood als aas. Ook worden wel muggenlarven gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb weleens gehoord dat ze gek zijn op tijgernootjes maar durf t niet met zekerheid te zeggen, weet niet of t een broodje aap verhaal is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een hengel en mais
en dan mais uit een blikje uit de supermarkt {die is zacht }
anders krijg je hem niet aan je haakje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Bolies,kijk even op http://www.topvisser.nl/forums/karpervissen/Karpervissen_aas_voer/266/ hoe je ze kan maken

Succes,
Leonard

Toegevoegd na 2 minuten:
word ook wel boilies genoemd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger toen ik nog ging vissen ving ik er veel met kleine aardappeltjes gekookt in water met veel rietsuiker stroop .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop in een viswinkel karpervoer en gooi voor het vissen op de plek waar je wilt vissen een beetje lokvoer .
En wat je als aas wilt gebruiken ga je eerst vermengen met een beetje vanilie druppels om het nog een beetje zoeter te maken de karpers zijn gek op zoetigheden .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hondebrokken zoals Frolic zijn goed als aas te gebuiken.

Verder de speciale boilies, die in de handel zijn.
13 jaar geleden
Ik vis ook vaak en ik weet het antwoord:

Bolies