wat is het tofste zwembad van nederland?

wij willen a.s. maandag met drie vrienden leeftijd 20-24 gaan zwemmen in een tof zwemparadijs niet langer dan een uur reizen vanaf utrecht centraal en niet het tikibad want dat is schreeuwend duur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De Tongelreep in Eindhoven. Dit moet vanaf Utrecht te doen zijn binnen een uur.
Wat het kost weet ik niet, maar dat kun je denk ik wel opzoeken op internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Tropicana in rotterdam?
of centerparcs??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tropicana is dicht vanaf 1 september wegens een verbouwing en welke centerparks is dan het leukst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tropicana is (was) echt niet leuk. Het was niks anders als een verzamelpunt voor jonge marokaantjes die hun handjes niet thuis konden houden van onze westerse vrouwen.
Een site met zwembaden, kunnen jullie kiezen

Toegevoegd na 57 seconden:
http://reizen-en-recreatie.infonu.nl/attracties/42224-mooie-en-leuke-zwembaden-in-nederland.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op zwembadgids.nl kan je veel vinden.

Misschien is dutch water dreams wat voor jullie.
Een uurtje of 2 flowboarden is echt een unieke beleving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tikibad in duinrell
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Oss is ook een leuk golfbad, ook met een Turkse stoomcabines etc.

Ben er zelf al een aantal jaren op rij geweest. Dit jaar niet, maar zag dat op 24 september het nieuwe wedstrijdbad wordt geopend (volgens de site)

Verder is het een voordeel dat het niet zo ver van het station af ligt!

Toegevoegd na 3 minuten:
Nah, eigenlijk staat hierboven een betere suggestie inderdaad: de Tongelreep in Eindhoven, zeker een aanrader!

Toegevoegd na 3 minuten:
Nah, eigenlijk staat hierboven een betere suggestie inderdaad: de Tongelreep in Eindhoven, zeker een aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kristalbad in apeldoorn

zeker en vast

vraag het maar aan ronnie tober

echt serieus met dubbele glijbaan en 2 duikplanken

veel attracties