http://www.fan.tv/digitaal/toontext.asp?id=22215

Met het programmatje dat je hier kan downloaden, kan je zelf aan de slag gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ik weet wel een site maar daar kan je alleen zwart wit doen ( zwarte lijntjes en witte achtergrond)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site kun je contact opnemen met de eigenares. Dan de foto opsturen naar haar en dan tekent ze die foto na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zijn programma's voor zoals photoshop.
13 jaar geleden
Dit gaat heel goed in Photoshop. Daarbij kun je de tekening ook nog extra bewerken en inkleuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, zelf werk ik altijd met Ulead Photo Express. Dat is gratis te downloaden. Je kunt hiermee foto’s omzetten naar tekeningen of schilderijen etc. En weet je wat ook erg leuk is: een foto bewerken alsof ‘t een werk van Andy Warhol is. Je kunt dit doen via de website: http://bighugelabs.com/popart.php. Succes en veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt proberen deze site te gebruiken