Kun je een bepaald geluid uit een filmpje verwijderen?

Ik heb een filmpje die ons dierbaar is waarop we samen zingen, alleen zingt één iemand heel vals. Is het mogelijk om alleen die stem uit de video te verwijderen met één of ander programma? Zo ja, hoe en welke?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
TurfGraver
3 jaar geleden
1 stem eruit halen zal niet (met goed fatsoen) gaan.

Antwoorden (1)

Je kan een bepaalde ruis of achtergrondgeluid uit een filmpje verwijderen door middel van verschillende apps. Het verwijderen van twee zanggeluiden die op hetzelfde moment even luid en hoorbaar zijn, is bijna onmogelijk. Wellicht dat je met wat demptrucjes iets voor elkaar krijgt.